22 maj

jaha ja, snart fyller jag år, om ett par timmar blir jag 19 år. konstigt, jag känner mig äldre. men iallafall, idag har jag vart iväg på tävling med björn igen, de är ju falsterbokval nu förstår ni, cia har bara ett kval kvar så får hon åka till falserbo ;)

och min fina stjärna jobbar på, han är 155 cm hög och ser ut som en älg, fast han är en snäll älg. två gånger har jag ridit nu, och han beter sig som om han aldrig gjort annat!



































































































































































om det är normalt att en unghäst är så här lugn? njaa, men matte är ju inte så speciellt normal hon heller, äpplet faller inte långt ifrån trädet så att säga.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0