10 maj

nu är det tydligen dags att uppdatera med tanke på att louise sa till mig också! glömmer bort att jag bloggar ibland. de är så mycket plugg hela jävla tiden. tvifan.

jag var iallafall och såg nya fast and furious i söndags, fy helvete va bra den var!! och slutet.. gaah fick rysningar, kan knappt vänta tills nästa film kommer nu, som då kommer ut 2013. jävla oflyt hela tiden...

idag har jag varit hemma, sovit heeela dagen lång, och imorgon ska jag åka ut till björn, äta tårta och filma klart till elins och min film. sen är det hästar som gäller, toppe longeras med sadel varje dag nästan och snart tänkte jag hänga lite om jag vågar, inte för att han skulle bli galen utan eftersom han är så liten.. kul om han får svankrygg resten av livet bara för att jag ville hänga ;)
blir snart tokig på att inte den ena kulan vill trilla ner på honom också, snart drar jag ner fanskapet, slår vad om att den inte vågar komma ner, bara för att den vet att den ska skäras bort!!

































Kommentarer
Postat av: sarah

Vad fin han är toppe, ser ut som en riktig häst nu!

2011-05-12 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0