8 mars

jag är så jäklarns trött.. alla hästar hos björn har skött sig jätte bra idag, jag har hjälp elin med de som rids in och björn har ride de andra kusarna.















red även ante som vanligt när jag kom hem vid 5 tiden. han var jätte jätte fin idag. det har han vart varje dag nu ett tag med idag körde jag på det vanliga tre-delade bettet och graman och det är de han går som bäst på, så nu kommer han att trimmas med gramanen ett par dagar i veckan.

jag har galet ont i foten... för en vecka sedan råkade ju contendra kicka mig lite lätt på foten, kändes inte ett skit då men nu är det så pass att foten är svullen och det är en pina att gå.. foten är linimentad och inlindad i strumpor över natten, det borde ju bli bra snart kan jag tycka.

nu ska jag äta och kolla lite tv innan det är dags att sova. jag är så trött! pappa var snäll och åkte och tankade min bil själv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0