7 mars

mina hästar jobbar på bra , supreme har ridits igenom och ante har trimmats på som vanligt. det går med stora kliv framåt.

i helgen var det tävlingar på eken, björn tävlade 3 hästar. Contendra, Phi Phi Island och Acina.
detta var första tävlingen med contendra, och hon fick 4 fel, phi phi gick nolla och acina hade 4 fel första rundan och 0+0 i 1.20meters klassen och kom på 10e placering. lyckad helg enligt mig!

idag har jag jobbat hos björn som vanligt, alla hästarna jobbade på bra, och jag red även ut på royal, hon var super duper snäll, med tanke på att jag tydligen red fel och red inne i samhället bland gungor och sandlådor.. haha



































































världens finaste phi phi island.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0