22 mars

igår vilade mina hästar och även jag, kände mig inte riktigt okej. men idag har ante mjukats, jag kommer inte träna honom hårt denna vecka, med tanke på att dom ska ha en vilovecka snart, skåne på fredag till söndag, och kryssning tisdag till fredag kväll. toppe var sprallig och värgrade låta mig va när jag skulle fixa i stallet så han fick en promenad, vilket inte dög för han ville busa, så vi sprang en jogging sväng. upp och ner för backar och skutt o hopp över diken. då vart han nöjd.

imorron äre specialhoppning på åby som gäller.






























ante pante..
























top top, han ser större ut än vad han är. han är ju som vi alla vet bara 153 cm hög.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0