20 mars

idag är det ett helt år sedan korint försvann. kan inte förstå att det gått så lång tid, de känns som att de var igår. det går inte en dag utan att det hugger till i hjärtat av saknad. man blir ju ständigt påmind om dig, varje gång man ska svänga in till stallet kör man förbi stället där jag för sista gången sa hejdå till dig.. varje dag när man är i stallet minns man saker, och man önskar att du hade varit där. kanske är det något fint? jag har ännu inte vant mig vid tanken att du faktiskt är borta, jag tillåter inte mig själv att tänka på dig, men det stora steget för mig är att kunna prata om dig, minnas dig, som den fina vännen du var. jag älskar dig och kommer alltid att göra det..
























ante , supreme , toppe och jag har haft en mysdag. först skrittade jag ut på ante, han fick miljötränas lite, ridas bland diverse läskiga saker. supreme fick en lång rykt omgång, nu ska pälsen bort! och toppe fick en promenad tillsammans med mig. har även mätt honom, han är nu 153 cm hög. snart 2 år. det är väldigt lite. förmodligen blir han inte större än 160cm.

imorron drar helvetet igång igen, dvs plugg. men på fredag drar jag till flyinge för hingstvisning och unghäst-clinic. kommer hem söndag.

























toppe hade också  miljöträning, men han är ju inte rädd för något så det var väl ganska meningslöst...


























några sekunder efter att detta kortet togs så satte han i benen också..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0