19 mars

idag har vi hämtat ante hos björn, innan han åkte hem så red jag lite i ridhuset, ville visa pappa hur förändrad han är. det är en jävla skillnad må ja säga..

väl hemma skrek supreme efter honom som en galning !! och ante svarade, supreme blev överlycklig! toppe, ja han var inte riktigt lika glad.. han gillade nog att ha pappa supreme för sig själv, precis som det var i början..

har inte heller skrive så mycket om träningarna för björn, den sista dagen när vi hoppade så travhoppade vi mest. björn sa att ante var van vid att hoppa på fart, och det känns kan jag lova, alltså stampar han inte av med bakbenen rätt, men det fixar björn vettö, travbom innan hindret och sen äre bara o tuta o köra! det var en enorm skillnad när han tvingades hoppa på styrka istället för fart!! herregud, och va trött han blev, men otroligt nöjd!!

jag kommer nu att försöka åka och träna hos björnen någon dag i veckan sissådär. och ett litet plus i kanten, ante kliver nu rakt in i transporten utan att tveka.































tror på denna häst, som många sagt till mig, och som jag själv tycker, han är så jävla fin, han vill så gärna göra rätt och han vill så gärna vara till lags, hur kan man ha missuppfattat denna hästen så grovt? lille vännen..  SNART SKA VI TÄVLA!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0