15 mars

oj oj oj vilken dag! var ska jag börja? jag börjar nog med ante. björn har tränat oss även idag, idag vart det bom-övningar, längre steg på ena sidan och kortare på andra, det gick kalas. sedan har vi även övat lite galopp osv. orkar inte skriva mer om det, men de går solklart framåt.

på kvällskvisten skulle elin (svensson) och jag rida ut en liten sväng på monstrena (phi phi island och cherry). alltid händer det något roligt med dom hästarna. det första problemet vi stöter på är 3 jävla islandshästar( ? ). phi phi och cherry vart livrädda, och elin och jag med, med tanke på att dom såg ut som troll.. och vem är inte rädd för troll??

jaja, när vi väl passerat dessa troll med våra monster så rider vi på vägen, där ser vi att kjell håller på att röjja i vägkanten med motorsågen, ska vi hoppa av ropar jag till elin, det kan ju faktiskt falla något träd, nej nej skriker elin tillbaka, det gör det nog inte, vi försöker rida förbi.. en sekund senare skriker jag, EEEELIN ett träd faller, jag hoppar av skriker elin och hoppar av.. även fast jag sett att trädet ska falla och hört att elin tänker hoppa av så tar jag ändå beslutet att jag ska sitta kvar. tur att det gick bra och att phi phi är snäll när lille dessie har sega reflexer och är ute efter en adrenalinkick!

























































ante trivs hos björn som fisken i vattnet..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0