14 mars

idag har jag jobbat hos björn som vanligt, sista veckan nu, sen är det skola ett par dagar, sedan flyinge för hingstvisning och unghäst clinic i tre dagar. och efter det kryssningar.

idag har jag även ridit ante för björn. han var inte alls het i ridhuset. förmodligen är han en ridhus-häst ;) hoppade bana, och det gick kalas! detta var första gången jag hoppade ante, och galopperade ordentligt om vi säger så. så det gick väldigt bra. man kan inte tro att han endast stog på bakbenen för någon månad sedan. det finns nog ingen mer rätt tränare än björn när det gäller mig och ante. ante är ung och outbildad, och sånt är ju björn proffs på ;)

nu går vi vidare härifrån genom att jobba mycket på mig själv. jag har ju endast haft supreme och tvingats rida på ett väldigt speciellt sätt för att få det hela att funka, och den stilen funkar inte på ante, så nu gäller det för mig att släppa de gamla ett tag och hitta de nya.

blabla bla, det börjar nästan låta som en sån där typisk hästblogg, vilket jag hatar, så nu ska jag sluta, hejhopp!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0