10 mars

jaha , idag har jag jobbat halvdag hos björn, mockning, strö ,vatten, utsläpp , insläpp , fodra , höpåsar och sånt bara. och sen hjälpte jag elin att hålla i unghästarna när hon red in.  sedan red jag, elin svensson och lilla elin ut. jag på phi phi island, elin svensson på cherry och lillelin på contendra. de gick helt prima. imorron äre rena rama sovmorronen, börjar inte förens kl. 9. det kommer bli en lång dag. för björn kommer hem från skåne kl. 4 och då ska han trimma 4 hästar. och på kvällen äre packning inför tävling som gäller. contendra, phi phi island, cherry och cia ska med till linköping, så leffan kommer med lastbilen på lördagen (:

idag red jag ut ante en sväng. gick prima, måste galoppera mera känner jag. han har noll koll på det, stark , stuttsig och ja.. men bättre o bättre blir det.

och förresten, en kula har trillat ner på toppe nu ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0