29 juli

såhär kände jag mig när jag kom till jobbet imorse..
























ja alltså, bilden var ju menad till att visa att jag var ledsen, men nu visar den istället att jag är trött, rynkig och gammal..

Sen räddade jag även en sån här på jobbet...







































































































idag har jag även varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig, tänkte att nu är det dags liksom.. sen va har jag gjort mer.. jo jag har bokat tåg biljetter, jag ska för första gången i mitt liv åka tåg! och det blir värre.. jag ska åka ensam! till dalarna!! 6 timmars ensam tågresa, och nu värst av allt, med tågbyten!! jaa.. de kan väl bara gå bra eller dåligt liksom.. ( rycker på axlarna ).

nu ska jag bort till regina, vi ska ha lite myskväll och se lite skräckfilm och sånt, därefter så sover jag kvar där.

men först.. dagens låt: a little bit of soap -  the jarmels ,
en av mina absoluta favoritlåtar! LYSSNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0