28 juli

sådär, hemma, det är kväll och snart får jag sova, tack gode gud.

jag har faktiskt bakat en kladdkaka, de gjorde jag för att jag var hungrig och godis sugen.. så ja, om den blev bra? huset har inte brunnit ner iallafall, så mycket kan jag säga.

efter kakbakandet kom farsan hem, han hade farmor och farfar med sig, och de hade med sig mc donald's. Kände mig väldigt elak och osocial som var uppe på övervåningen och åt istället för att äta med dom. men jag är ju så trött.. förlåt!

bara en massa onyttigheter idag, jävlar vad jag kommer få springa på bandet här hemma...

nu tänkte jag visa en liten halvful kjol jag shoppat, skit dålig bild, och skitful stil, men ah, där är kjolen iallafall..

























Dagens låt : solomon burke - cry to me





























passar även på att tippsa om dessa roliga pöjkar ifrån Orsa, otroligt roliga, verkligen min humor..





























Kommentarer
Postat av: Louise

galet bra låt förövrigt.

2011-07-28 @ 19:29:07
URL: http://willnerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0