27 juli

herregud, 207 besökare igår, har jag ens träffat så många människor under min livstid? vilka är alla? Det är iallafall jätte kul att folk läser. har ni något exempel på vad ni vill att jag ska skriva om så säg till, eller om det är något ni vill att jag ska visa elelr svara på, ja ni vet, blabla...

jaha då var då klockan 09.18 och jag har ju bara vart vaken 5 timmar nu. just precis nu så käkar jag frukost på jobbet. eller frukost och frukost, orkade inte bre mackor så det fick bli en naturdiets drink, men det är ju absolut ingen skada skedd av det om man säger så.

vi håller på att göra rent newton och mazaken just nu ( maskiner ). kladdigt,  äckligt, metallspån  och blä helt enkelt. men va gör man  inte ...

nu är det väl bara till att häva i sig kaffet (4e koppen idag, än så länge) och fortsätta jobba, tyvärr. om ni undrar hur det går med att sluta röka så kan jag säga att det går bra. röker nästan lika mycket om förut....
jag är en svag människa..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej dessie , du är ingen svag människa.. Du är en stark människa och tjej och en riktigt gulligt tjej med :)

2011-07-27 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0