26 juli

alltså fan.. gick upp 04.00 idag käkade gröt ,drog till jobbet och jobbade 05.30-16.45.. helt sjukt. sen när jag kom hem så var de bara att ta tag i livet och gå till stallet. mockade iordning, longerade toppe , duschade och matade hästarna.

nu är klockan 19.16 och jag är DÖD.. men, det är bara att bryta ihop och komma igen, för imorron är det upp 04.00 igen. citat från elin svensson : " le och andas så går livet lite lättare " och ja, det är väl det jag får göra.

ska försöka ta mig till arbetsförmedlingen nu någon dag...
















































Dagens låt: Cat Stevens - Can't keep it in






























Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! Nu blir jag stolt Dessie! :D

2011-07-26 @ 19:54:02
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: Dessie

du är vis du elin. tänk va mycket du har lärt mig

2011-07-26 @ 20:07:44
URL: http://teamsupreme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hörrö Dessie då :) .. Riktigt snygg student bild :)

2011-07-26 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0