25 juli

hejhopp, kanske dags att blogga lite igen. det var ju otroligt länge sedan nu. det har väl hänt en hel del. toppe växer och blir hingstigare och hingstigare för var dag som går. han ska väl kastreras så snabbt som möjligt, men det får nog vänta till hösten, pga infektionsrisken.

förra veckan var jag i laneloge och dansade till larz kristerz. riktigt riktigt roligt, och många människor. I torsdags-fredag var jag på dansbandsveckan i malung. 8400 dansanta människor dök upp, och vilken värme !! jag bodde i husvagn med jenny jones, maria andersson och min mor. riktigt rolig helg.

jag har väl kanske alltid varit lite annorlunda, men jag börjar faktiskt föredra danserna mer än krogen, de är låtar man kan sjunga med i, låtar man kan dansa till, trevligt folk man kan prata med och inte lika mycket fylla!!

jag har faktiskt tänkt att jag ska försöka börja mitt bloggande igen, men jag tror inte att det kommer handla så himla mycket om hästar längre. Jag har inte riktigt kvar mitt hästintresse, och toppe, ja , jag kommer lägga ner min själ i honom fram till 3-års testet men sedan tror jag faktiskt att jag kommer sälja honom, han har stor kapacitet och han borde få bo hos någon som vill och kan plocka fram den.

Jag håller mig nog mer till bloggandet om funderingar, vardagen och fester. följ den eller ej, från början var ju faktiskt bloggen endast till för att jag skulle kunna hålla koll på hur jag hade ridit, men sen kom ju alla dessa besökare så nu skriver jag väl mer för eran skull.

hm.. är det något mer som hänt, jo , jag har börjat skriva handskrivna brev, det är ju så sällan man får handskrivna brev nu för tiden, så jag tänkte att jag börjar så får vi se om jag får svar, hoppas bara inte att jag får svar på mail....

Jag finner också mig själv i alla dessa olika heminrednings butikerna också, samt googlar 50-60-tals möbler, hmm, dags att flytta hemmifrån???

jaja, nu kanske jag ska ta en paus och jobba vidare, jobbar på luvata, söderköping. orkar inte förklara vad jag gör, men du kan ju alltid googla det..











Kommentarer
Postat av: emma

dessieprincessi is BACK! and I love it!

2011-07-25 @ 10:22:51
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Anonym

OHYES Dessie är tillbaka :D

2011-07-26 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0