25 juli

sådär ja, nu är bloggandet igång igen. tänkte bara visa vad jag har handlat..





















japp, babyliss värmespolar, de ger en 60-tals frilla som heter duga!

jag försöker också sluta röka, jag har vart utan cigg sen kl. 2 idag och jag känner väldigt stor abstinens just nu, men jag ska försöka vara stark och genomlida detta, annars är jag en svag människa.. samtidigt tänker jag äsch vafan gör det om jag röker nått år.. ja, de kanske inte gör så himmla mycket, men frågan är ju , har jag svårt att sluta nu, hur svårt ska de då vara sen?? och pengar kostar det, de ska gudarna veta..


en annan fundering jag har är: äldre människor säger alltid att de vill vara unga och vackra igen, de säger det på ett sätt som om det skulle vara självklart att man är vacker när man är ung, det irriterar ihjäl mig! jag har ungdomen (även fast jag känner mig som 85 år ), men inte skönheten.
































Kommentarer
Postat av: emma

käft på dig. snygga människa.

2011-07-26 @ 00:47:40
Postat av: Anonym

Har inte du någon skönhet? Du är knäpp, helt jävla galet snygg!

2011-07-27 @ 00:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0