9 januari

tja tja, har haft lite dator problem, så df har de vart lite dålig uppdatering. men nu kör vi.

hästarna har trimmats på bra med ridning och longering, även toppe börjar förstå longeringen. kan vara bra att få alla hästar lite trötta så är dom inte lugnare i hagen. för de är mkt bus just nu, supreme ska nämligen hålla Mr borta från toppe heeela tiden så de springs en del.

igår var jag ute och jobbade hos björn, var väl inte riktigt i mitt esse med tanke på att jag var ute dagen innan. men de var kul o komma dit igen! vi var även i vreta o björn hoppade phi phi lite.

imorron börjar jag skolan igen, det känns inte bra!!! men vafan , snart studenten!!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0