24 januari

jag är död jag orkar inte skriva... sov inget inatt, vet inte varför, kanske för att jag hade feber och att zackra bestämde sig för att gå 4 mil i mitt rum mitt i natten... herregud. sen när pappa åkte, tidigt som fan, så bestämde jag mig för att gå upp och steka ägg? herregud...

åkte sedan ut till björn, då kände jag att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, fixade sjögesätterstallet, sedan pyssel på udden. och dagens höjdpunkt , att rida cherry (: de var.. ganska underbart om man kan säga så.. hade jag pengarna så skulle hon va min ;) nu förstod jag vad björn menade med att hästen är "björn riden". allt man vill göra funkar dirrrr!!!

kom hem ganska nyss, har baddat toppe med lotagen på snoken. bort med svallköttet! imorron är det skola, redovisa min lösdrifts grej, sedan hem o rida..........
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0