23 januari

okej, idag skulle kusarna komma ut på en lugn skritt tur.. eftersom jag är sjuk och så, då orkar man ju inte så mkt.. ante var helgalen och låtsades va rädd för allt. men rätt okej ändå, men supreme... shit pomme. när jag fixade honom såg han så trött ut så jag tänkte först skita i o rida, men när jag kom ut gnistrade han till.. herregud, först skulle han skrika efter alla hästar nere på resebro, sedan var skidåkare så pass läskiga att han beslöt sig för att försöka kasta av sin ryttare, jag satt kvar med nöd och näppe, supreme bestämde alltså att de skulle va en " försök o sitta kvar " tur.. gillar när han gör de där lilla pipljudet precis innan han skickar rygg.. läskigt.. men samtigt blir man glad att han är så pigg o fin trotts sin ålder.

toppe är mest ompysslad , han har sprunge så mkt i hagen nu så han fick tare lungt. imorron ska jag jobba hos björn!











































har massa gamla filmer jag vill lägga in o visa men de funkar tydligen inte, dumma blogg..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0