22 januari

gud vad dåligt jag är på att uppdatera..men bättre sent än aldrig.. igår var vi ute igen. super duper roligt. innan utgången tog jag hand om kusarna. de var ju skare så supreme hade rätt ont i sina fossingar igår, eftersom han inte har skor, så han fick ta det super lungt. ante jobbade på som vanligt och toppe pysslades det bara med. fick även ringa vet. för toppe har ju haft ett sår på nosryggen nu i nån vecka, de är stort som en femkrona och har vait väldigt varigt. så igår försökte jag tvätta rent ordenligt men upptäckte att han hade svallkött i såret, så nu blir det till o pensla på lotagen. jag vill ju inte att stackarn ska se ut som en noshörning resten av livet..

idag fick hästarna vila, vilket inte är bra alls, eftersom det är helg och de är då jag får som mest gjort, men jag är super sjuk, har hög feber, snorig och ont i halsen. bäst o vila så de inte blir värre så får jag köra imorron igen.

planer framåt :

måndag: åka ut och jobba hos björn.
onsdag-torsdag: åker jag på kryssning.
fredag-lördag-söndag : jobba hos björn eftersom han åker till egypten.
vecka 7 onsdag: träning för lotta björe, tar kanske med mig  mr understatement.
vecka 8 är det LOV
vecka 9-10-11: jobba som en tok hos björn.





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0