17 januari

dags o skriva igen, var ute i fredags, de var hur kul som helst, älskar min klass. vi ska iväg denna helg med. lite av våran grej.. pengar kostar de tydligen inte heller, i fredags gick ja ut med 300 kr och kom hem med 270, så 30 kr "slösade" jag ;) lördagen så var jag på julgransplundring på luvata och söndagen tillbringades hemma. hästarna trimmades på ordentligt under helgen.

idag var det hageby som gällde, red pluttponny idag och hoppade. det ser förjävligt ut men vafan. aldrig vart ponny ryttare och sutte på skuttiga ponnyer som bockar o sparkar. aldrig haft någon " ponny tid " men vem behöver de för o leva ;)
































blää.... men iallafall, sen när jag kom hem så longerade jag mina kusar, de gick så jävla klockrent, Mr var lugn och go och kunde äntligen slappna av lite, medans supreme var pigg som gillade mest o spänna upp sig och bocka, men de är ju så han är ibland och de stunderna ska man ta vara på och låta honom få ha, han är min ögonsten <3

och toppe han växer.. de hoppas jag iallafall? kallar honom fortfarande för min lilla ponny och de känns inte okej.. tänk om han blir ponny, och ja måste sälja honom som ponny!! lyckos den ungen som får en ponny efter cyrano.. tjena..

hageby som gäller imorron igen..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0