13 januari

jaha, idag har jag vart och jobbat hos björn. jag tycker de är så kul sådär när man bara kommer en gång i veckan och man verkligen får se hur jävla stor skillnad de är på hästarna bara efter 1 vecka! de är helt sjukt! hade jag inte köpt toppe, hade jag nog köpt den här ;)

här har ni latin, valack 9år, tillsalu. utvecklas riktigt fort!! kontakta björn svensson..
































vart överlycklig när jag såg att min lilla favorit agent perry var kvar, eller cherry som hon egentligen heter ;) världens bästa!

mina hästar vilar. men inte jag, städar, pluggar , fixar och sånt.. men imorron rids hästarna, toppe longeras och på kvällen så ska vi i klassen uuuut!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0