12 januari

måste sova så de blir kortfattat. pluggat som en tok nu såhär på kvällskvisten. special idrott idag, de gick klockrent båda lektionerna, merlot i första och nisse i andra. två helt olika hästar men de flöt på som fan. hoppvila gör susen ibland.

longerade mina egna kusar.

kärringar ska inte köra bil,idag fick jag skit av en kärring som körde på min väg,vi möttes på grusvägen, våra backspeglar snuddar vid varandra, hon kliver ut, med psykbryt och påstår att jag körde för fort, och att ja ska va glad att inget hände för de skulle jag fått betala, då sa jag, ah eller du själv,ring snuten,ord mot ord,inget händer utan bevis,så funkar detta land,gillat eller flytta,sen börna jag vidare..

björn svensson imorron då, natti.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0