10 januari

lika bra att blogga nu innan jag drar, har inte sovit en blund inatt, har haft otroligt läskiga drömmar och inbillat mig att jag sett saker i mitt rum, antar att de faktiskt spökar här hemma, de händer ju bara någon gång ibland att ja får den här känslan och den kan ju inte komma ifrån ingenstans. en gång när ja var utanför huset så såg jag någon i mitt rum, när jag ringde pappa och frågade vad han gjorde i mitt rum så sa han att han var på nedervåningen så ah, spöke..

men men nu äre väl dags att dra till hageby. första skoldagen och man ska tvingas rida .. där av alla ställen.. aja, sen kl. 11 idag så skulle de komma någon liten brutta och testrida supreme, vi får väl se hur de går, skulle va skönt om hon var normal och anvsarsfull o mjuk, för supreme skull liksom, de är ju rätt rufft ibland att ha 3 hästar själv som måste trimmas..
idag ska vi även åka och hämta hö..































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0