7 februari

jaha nu är  fru elin svensson i fjällen och roar sig, så nu jobbar jag hos björn hela denna veckan. idag har björn ride som en tok medans jag tatt stallen och gjort iordning hästar.

väl hemma red jag ante, han gick bra idag, mjuk och fin, han behöver nog jobbas hårt varje dag för att inte bli mojje, men just nu funkar inte det, han är under igångsättning så lite vila o lugnt arbete får passa honom.

hostan går inte över och idag har jag fått cocillana, så får vi se om jag lyckas sova något inatt. imorron äre björn som gäller igen, men bara fram till kvart över 11, för jag ska ha hovslagaren hemma kl. 12.



















ante pante..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0