22 februari

inte en blund inatt heller. jag började dagen med att äta gammalt bröd. men de märkte jag ju inte förens jag hade ätit upp skiten, men det verkade ju inte vara livshotande iallafall.

sedan bar det av till stallet, väl där möttes jag av tre kusar, mockade stallet och sedan trimmade jag supreme och därefter ante, supreme kändes lite trött , och jag känner honom nog ganska väl, med tanke på att de var en inplanerad jogging dag idag, haha. Ante, ja han var jätte fin idag, inget bråk bara lugn och fin och mjuk. fortsätt så gosse lilla.

nu  ska jag åka till morsan, för ikväll äre dansbanan i täfteå på tv, och larz kristerz ska ju vara med, som bonus liksom.

farmor , om du läser detta, ring mig om du lagar kåldolmar, jag är jätte sugen på det.






















the curious case of Mr Understatement..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0