20 februari

jaha, idag har jag trimmat hästarna riktigt ordentligt, små hoppat lite , supreme var pigg som en dåre och vart jätte glad när han fick hoppa på första gången sen i .. ja slutet av sommaren..  jätte fin och härlig.

ante gick också jätte bra idag faktiskt, en dag som denna så talar det emot att han skulle ha ont någon stans, han gick att flytta och håller jag bara händerna där jag vill ha dom fast och still och trycker på honom fram så slappnar han av tillslut. så ja.. planen är att han ska med till björn i 3 veckor, efter det bestämmer jag om han ska skickas hem eller om han ska va kvar.

och toppe mår kalas, går och myser i hagen, eller springer en del också faktiskt.. men växer de gör han nog inte..

















lillskit..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0