19 februari

God morgon och grattis farfar på 87 års dagen!!! hoppas att du får en fin dag.
















































jag älskar dig!

Nu ska jag äta mat och sen ska jag ut och rida, supreme ska nog få rida ut idag och ante på banan eller tvärt om, hästarna har ju en varsin dags uteritt på helgen, endast för att jag är så slö och inte har något rida ut sug såhär på vintern, de är kallt, halt och jävligt tråkigt bara.. men de blir nog bra när våren kommer, om den kommer..

 







































igår var elin med i stallet, och hon skrittade supreme medan jag trimmade ante, han har otroligt svårt för att flytta sig , och jag vet inte ens om någon försökt göra de på honom förut, för han får panik när du lägger intill skänklarna lite hårdare och försöker flytta honom, så då ställer han sig upp, men det är ju inget jag är rädd för så jag kämpar vidare, de gäller väl bara att jag är snäll, jag vet ju faktiskt inte om hästen har ont någon stans eller om han bara inte förstår. men som sagt, kämpar vidare.

 






Kommentarer
Postat av: linda

ante hade samma beteende hemma hos mig, han stegrade sig jämt oh vart tokig för man flyttade honom för skänkeln osv, så ah jag tror på att något inte stämmer på hästen för när ja hade en tjej som kände på honom så trodde hon att han troligtvis nästan garanterat har ont. så tycker absolut du ska kolla upp honom, för det är ju ändå ett år sen jag hade honom nu och tycker att dom borde kollat upp honom som jag sa åt dom och göra när jag lämna tillbaka honom.

2011-02-19 @ 23:45:57
URL: http://lindiisboquiist.blogg.se/
Postat av: Dessie

linda, förmodligen kommer ante åka ganska snart, med tanke på att jag tror att han har ont, men först ska han med mig 3 veckor till björn, han är ju duktig på och se om de är okunskap, eller smärta. efter det bestämmer jag mig om han ska va kvar eller åka hem. Jag är ju ingen ond människa, jag vill ju inte bråka med ett rid-djur som har ont.

2011-02-20 @ 13:29:01
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0