10 februari

jag är så trött på att bo i sverige just nu.. sjuk är jag fortfarande,cocillana hjälper inte, måste ha något annat. mina hästar mår bra, alla hästar är ny verkade/skodda. toppe hade djupa stålfåror och måste rengöra sina fötter varje kväll nu, jodopax, kopparsulfat , tjära...  jag kände efter att ante var skodd att jag undrar lite lätt vart han vart förut, och vilken orseriös människa som skott honom, han hade olika storlekar på skorna ifram.. helt sjuk..

har nu jobbat hos björn hela denna vecka, idag var lite utav en helvetesdag, de sista vi ska göra är o löshoppa en 3 åring, allt gick bra tills sista biten vid stallet, där får hästen för sig att sparka björn så han ramlar och sedan springa iväg, varav jag sprang efter och efter mycket om och men fick tag i vilden... sedan kändes det sådär att köra i 30 km/h hem på E4an....
























toppe..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0