17 augusti

igår var en tuff dag, jobbade först, sedan hem fort som fan, in till stan och hämta lillebror och systerdotter, iväg till maxi, handlade lite nödvändiga saker, skor , kläder, ja sånt.. sedan hem och hämtade hundarna, ut till mamma och lämnade barnen, sedan stallet, sen hem och träna, först milen på bandet, sen magmaskinen.. sen duscha och slutligen sova!!

denna dag kommer nog bli liiite lugnare, stallet, träna, duscha och sova .. ska även fortsätta öva på min skrivteknik. jag fick en gammaldags penna av farmor och farfar, ni vet en sån man doppar i bläck. och igår hade farmor köpt bläck till mig, TACK! så nu ska jag öva min skrivteknik, svårt, men roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0