10 augusti

go kväll! idag har jag faktiskt varit hemma ifrån jobbet, jag kom bara inte upp imorse, jag har haft så konstiga feberdrömmar inatt, och jag har mått super illa. Men vid middagstid idag så vart det bättre, jag satte igång med storstädning. diskade, bakade, tvättade och städade! inte likt mig, men de är väl så, även jag ska väl mogna. Jag längtar faktiskt till att få ha ett eget hus att pyssla i, möblera om , städa , förbättra och styra och ställa, åh va kul!!

idag har jag alltså bara vart hemma, och nu på kvällen så åkte jag till kusarna, fikade hos regina, där pysslade vi med hundarna, och därefter åkte vi över till titti och fikade igen, och pysslade med hundar ;) haha.. mysigt!!

men nu mår jag alltså bättre, och imorron ska jag till jobbet igen !! man får tänka pengar! jag får alltid lite ångest och dåligt samvete när jag är dålig och ska vara hemma.. pengar som försvinner, jodu , de är annat tänkt nu emot när man gick i skolan, haha, då var man hemma med gott samvete, för vad missade jag? plugga kan man ju göra hemma.

och just de, är någon sugen på en snygg 2 års hingst? ska ev. sälja toppe förstår ni.. hör av er!

























dagens låt får bli elvis med why me lord, för den är så förbannat jävla cool!!






























Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin & söt tjej helt enkelt kort & gott

2011-10-24 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0