6 april

idag har jag varit på maxi med mina älskade systrar natta och steffie, väl där mötte vi även mallan. kändes bra att göra något som är mer "normalt".

Efter det så åkte jag och far till stallet för att lasta toppe. vi var lite små oroliga för att det skulle ta tid att lasta den lille, men toppe, ja herregud, honom ska man inte underskatta, klev rakt in. inte en tvekan. sedan åkte vi till vet. med honom för sin sista vaccinations spruta, nu är han grund vaccinerad. det känns prima. inte bara är han liten, han har nämligen bara en kula nere också. gud vad jag vill att den ska trilla ner så jag kan kastrera honom nu!!! då växer han ju lite kvickare. 

 





Kommentarer
Postat av: nathalie

söt syster. Hade jätte kul på maxi idag. Det får vi göra om snart tycker jag, hinner ju sakna dig massa :)<3

Vi håller tummarna för att du klara testet som du gjorde häromdan.

Älskar dig!

2011-04-06 @ 23:09:56
URL: http://gladanatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0