5 april

idag har jag gjort interna hästskötarexamen, jag ville inte göra den, men får inget skolbetyg om jag inte gör ett försök på den interna. ( man måste klara den interna för att få göra den riktiga med tanke på att det kostar ganska mycket pengar ). jag vet faktiskt inte hur det gick, de teoretiska gick inte bra, hade massor med frågor kvar när tiden var slut, det praktiska gick väl ganska bra. knoppade, borstade sadlade och tränsade på 15 min! mitt rekord. fick även kommentaren "mycket väl visat" vid häst vid hand. det behövde jag höra med tanke på att min självförtroende var ganska dåligt vid den punkten. jag får veta på torsdag om jag har klarat det.

jag känner även att jag har fattat helt rätt beslut gällande hästarna och jag ångrar mig inte en sekund. idag kunde jag lägga den mesta av min tid på att göra min lilla toppe fin och bara klappa på honom och supreme. ( och självklart ante ). ante ska alltså säljas. ägaren kommer hem om en vecka. då får jag reda på mer.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0