27 september

ojoj vilken helg, jag gick o la mig på tok för sent på fredag kvällen, halv 2.. jag var väldigt trött när ja steg upp halv 6 lördag morgon och åkte till björn. där lastade vi corina RAA och åkte till strömsholm. Corina hoppade 7.0-7.0 och kvalade till dag två. vid 7 tiden på kvällen åt björn och jag vår första måltid och sedan blev det till att sova i buss. halv 6 dagen där på så gick ja upp och fodrade och sedan var de dags att hoppa igen, 7.0-7.0 även denna dag. bra jobbat!!!

efter att björn ridigt klart så säger han " jaha nu kan vi ju gå och äta mat och ta det lungt så packar vi sen" .. sedan kollar björn sina sms på mobilen o skriker " ELLER VA?? DE GÖR VI INTE ALLS , PACKA VI ÅKER NU" då hade han fått ett sms av sara där det stog : vattnet har gått älskling, jag åker till sjukhuset men ta det lungt och rid väl.

så pang så satt vi i bilen och snart hemma på udden igen. och inatt fick dom en pöjk (: GRATTIS SARA OCH BJÖRN :D



idag ska jag mjuka min kuse och toppe ska få springa lite i kohagen. de gillar dom! ;D

jag har även skaffat mig en till vovve, kommer om 6 veckor, den är syster till zakita och jag döpte den till zackra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0