21 oktober

GLAD GLAD GLAD GLAAAAAAAAAAD!

till o börja med måste ja rätta mig själv lite ifrån förra inlägget med tanke på kommentaren, hihi ;) med ställa av så menar jag såklart inte pang bom stå i hagen, utan mera mjuk skogs ridning hemma, supreme mår som bäst när han tränas hårt, och han skulle absolut inte må bra av att inte göra något ;)

nu till de roliga, har praktiserat hos björn idag igen, och supreme var med o skulle tränas, björn hade byggt en jätte bra bana, på den banan så skulle supreme verkligen ha stannat om han hade haft ont i några ben, och jävlar , de gick ju jätte bra. björn jobbade mkt med hur jag red , hitta känslan liksom, han ändrade på lite allt möjligt och då flöt de verkligen på!!! björn tror absolut inte att de är något fel på kusen, så han ska tränas för björn nu på torsdagarna, och sen rids han hemma, sen när snön kommer så ska han vila ca 4 veckor, men inte ställas utan skrittas någon timme om dagen. sedan kör vi igång igen, och ja , jag kommer förmodligen tävla, men kommer nog inte ta honom högre än 1.10m. de jobbet får toppe sköta sen.

anledningen till att ja bråkar så mkt med den stackars 18 åriga gubben är ju för att jag måste ha något att rida. jag vägrar sitta still i två år och sedan helt ringrostig svinga mig upp på unghäst toppe. nej nej.

ja har en bra känsla av detta! :D

























bara för att de gick så bra så slänger vi in en bild på när supreme tränar 1.40m hinder. xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0