12 oktober

ja kanske skulle ta o vara lite duktig och blogga. idag har jag vart hos tandläkaren, den goda nyheten är att ja har de vitaste tänderna på vithetsskalan, de dåliga nyheterna är att ja har en ny tid bokad då jag ska laga tänder, dagen efter det ska ja tillbaka och pröva ut en bettskena som ja ska sova med och sedan ska jag operera bort visdomständerna. aj aj :(

efter tandläkaren så åkte jag in till NFK och lyssnade på föreläsning med karina möller. väldigt duktig människa de där. så nu allihoppa så önskar jag mig en perfect sits. en grej som hälper dig att komma i rätt sits och hjälper dig bygga muskler där.

efter det så red jag ut på supreme, dom klipper ju fälten här omkring nu så fanns stora marker att rida på. fokuserade på att få honom på bakdelen och korta o länga galoppen, ojoj så fin o duktig han var. som en liten gummiboll.

toppe har vilat idag, bara myst i hagen, ja tror han växer för han har vart lite trött nu i några dagar.

imorgon är det specialhoppning på förmiddagen och då ska jag hålla lektion , gymnastikhoppning, ja vi får väl se hur det går. sedan slutar vi vid 12 och då åker jag hem och rider. sedan beger jag mig till mamma som fyller år.

på kvällen kommer emelie till mig och sover över , för på morgonen åker vi till björn på praktik. där ja kommer vara varje torsdag numera. ruuuligt, känns skönt att veta va de är för ett ställe man hamnar på haha ;D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0