4 november

idag hade vi vet. hos supreme, allt är UA, förutom i insaktningarna från trav till skritt, de tyder på att de inte står riktigt rätt till i lederna, = ingen mer tävling eller hoppning. han fick även pencilin mot de små såren på benen.

planen för supreme är nu vila måndag, ridning tisdag, vila onsdag , ridning torsdag-fredag-lördag-söndag... ridningen är mest för min skull och för att supreme inte ska säcka ihop och gå under. han måste iallafall skogsridas för att må bra. men ingen mer hoppning för den stackars kusen. känns ändå bra att vet. har vart ute nu, så man lite mer säkert vet om de är något.

hellre har ja en frisk och fin kuse som lever länge, än en kuse som har ont och mår dåligt ;/

tack för den här tävlingstiden min bästa vän, på 1 ½ år på tävlingsbanorna så fick vi allafall ihop 5 vinster, 1 andraplats, 1 tredjeplats, 1 fjärdeplats, 1 femteplats, 5 sjätteplatser och 8 felfria clear round rundor.

jag älskar dig supreme, du är min första kärlek. <3






























































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0