30 november

trött!, har filmat hela dagen, till vårat projekt om foder. sedan fick ja akut kasta mig i bilen och åka hem kl. 2, dags för höhämtning, så fick hämta släp kvickt och åka ut och hämta 3 balar. nu har hästarna iallafall en bal ute i hagen, det känns bra, och så får dom bara runt 4 kg på natten och så blire ju fritillgång på dagen ;)

båda kusarna har vilat idag, och imorron ska jag på hoppspecialen, men hinner bara vara med på B kursen, för vid kl 1 kommer hovslagaren till båda kusarna, stackars supreme ska ta av skorna ;/ kommer kännas jätte konstigt..

efter hö köp och hovslagare så är denna månadens pengar slut, fyfan.. stackars hästar, hur fasen ska jag klara den här månaden?, skulle vara skönt att få någon hjälp ibland kan ja känna.. de är ju inte mkt pengar de handlar om.. en 500 kr kanske?









Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen mamma?

2010-12-01 @ 17:26:21
Postat av: Dessie

naeru, de har jag inte..

2010-12-01 @ 19:03:46
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0