27 november

jag är såklart trött idag igen, men enligt min far är helgen till för att vila så jag gråter inte över att ja inte ska ut i helgen. somnade skapligt igår och vaknade vid 11 idag, då var jag fortfarande trött.. gick upp direkt och åkte till stallet, släppte ut hästarna och morgonfodrade , sen blev det kaffe hos regina och efter det ridtur och mockning och sedan fodring igen.

supreme var super pigg idag med.. de värmer. toppe var lite tröttare idag, han fick ha på sig barbacka sadeln för första gången, drog först sadelgjorden ganska löst, men fick absolut ingen reaktion så drog den så pass som ja skulle vilja ha när ja red, men de sket väl han i, han brydde sig inte.. efter det fick han ha på sig den när ja red supreme och han brydde sig inte om att han hade ryggsäcken på. coolt psyke den där kusen.

efter stallet så såg jag på SOA hos regina och nu är ja hemma igen. trött ! ska nog sova tidigt idag med.

vill även hälsa till farmor och farfar, krya på dig farfar!!!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0