24 november

idag har jag vart ledig. dagen började med att jag vaknade och sedan städade jag mitt rum, det behövdes verkligen. efter det lagade jag faktiskt mat, den ända maträtten ja kan göra dsv pyttipanna.. efter det så åkte jag iväg till stallet. sedan blev det en halvruff ridtur i snövädret. efter det var ja så trött av allt pulsande i snön att ja knappt kände mina ben. ja gillar verkligen inte den här årstiden. hade svårt för att ens tycka att de var roligt att rida. supreme kändes iallafall pigg och fin och han försökte bara kasta av mig en sådär 10 gånger.

när ja kom hem var jag sötsugen så jag försökte göra en kladdkaka, men det misslyckades jag med :(
när pappa kom hem så åkte vi iväg till distriktsveterinärerna och vaccinerade och chippade zackra. skönt att ha det gjort nu.

imorgon ska jag försöka ta mig till praktiken och jobba häcken av mig hos björn (: BLIR FETT KUL! om ja nu inte kör av vägen , höhö ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0