16 november

ja får ju skämmas.. ja är as dålig på att blogga just nu, de är nog för att ja oftast komigt hem så sent eller vart för trött.

förra onsdagen så tränade jag för fredrik spetz genom skolan, på åby, på plexus, ett ungdjur. de gick bra. på torsdagen sen så var det såklart praktik hos björn, de var lika kul som vanligt, dock så försvårade de hala vägarna ganska mkt måste ja säga. man vill ju inte att kusarna ska halka.

i helgen som var så har jag först sovit hos regina på fredagen, vi såg 10 avsnitt av SOA. På lördagen så följde jag med björn till linköping, till sofia bengtsbergs anläggning och hade miljöträning med två av hans kusar. de gick kalas. på kvällen åt jag middag hemma hos syster, mamma och alla systrar var samlade, efter det gick vi ut till harrys och partade vidare.

idag har jag haft redovisning i skolan, när ja kom hem red jag supreme lite på gräsbanan, han kändes kalas fin. toppe var såklart med lös, han sprang o sprang o sprang. hoppas att han kan växa lite mer snart.....

Zackra hon växer o växer däremot, och ja tror att hon var en haj i sitt förra liv.. ja har sår överallt efter de där tänderna...

nu är det dags att sova, imorron har ja specialhoppning A och B i åby, och efter det ska jag hålla i en teorikurs så kommer nog hem ganska sent imorron.

på torsdag är det praktik hos björn som vanligt och fredag skolan (: lördag ska jag åka till åby och hoppa stilhoppning, på någon av deras hästar dårå.. och på söndag så är jag hästskötare år björn i mjölby.

hejhopp!
P.S snart får vi även hem en ny häst som dessie ska träna och tävla ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0