30 maj

fredag: jobbade på nhs med skolan först och sedan stannade jag kvar och jobbade eftermiddagen med. efter så fixade jag supreme lite snabbt, han fick vila. och sedan drog jag och regina o linda till harrys , blev en galet rolig kväll :D

lördag: åkte till nhs för att jobba, sedan åkte ja o elin hem. red supreme ordentligt! han var pigg och fin, sedan fixade vi oss inför nhs festen. först var vi inne i åby, de var ju åbydagen, mkt mkt trevligt. sen bar det av mot nhs festen.

söndag : idag vaknade jag kl. 2 hemma hos elin, red ut tillsammans med elin och duschade supreme.. nu är ja äntligen hemma och är jätte trött. ska duscha och sen sova. skola imorron..


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0