24 maj

ledig idag men fick gå upp tidigt ändå. de var dags för läkarbesök, denna gång dammsög dom örat på mig och gav mig antibiotika, de känns faktiskt bättre redan nu. underbart. prövade även att köpa snus imorse för att äntligen få trycka upp mitt leg. framför näsan på dom men dom frågade inte om leg. :(

sen åkte jag till stallet och red supreme, gick bra han var pigg och fin och verkade inte alls trött.

när ja kom hem så kom frank the tank :D har saknat min bästa vän , de var väldigt roligt att ses igen :D sedan åkte vi runt lite på grusvägarna, frank saknade tydligen landet så ja visade honom runt, sen ville han köpa cigg så de var de bra läge för mej o pröva legget igen och då! äntligen så fick ja visa de, mohahha :D

nu äre natti, för att även fast ja är ledig imorron så är de körlektion kl. 10 ... snark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0