11 maj

oj vad med saker jag har gjort idag. klev upp kl. 09.30 och åkte till tandläkaren, har en visdomstand på G.. inte kul. sedan skulle jag och regina åka till supreme, då sprang det en älg med kalv på vägen som vi lyckades rädda från all trafik, den vägen har tage tillräckligt med djur nu. sedan fixade vi söta supreme och tittade på när hundarna simmade, sedan åkte jag hojj med mamma till söderköping och fikade på de stället jag ska jobba på ;D sedan var det bara till att åka till skolan, för kl. 4 började vårat öppet hus... sen åkte ja och regina runt i stan och lekte på olika lekparker , haha ;D nu är ja helt slut........

tänker på dig farmor<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0