orkar inte..

ja orkar faktiskt inte förklara för någon vad som hänt, ja orkar inte svara när ni skriver eller ringer så ja skriver här. det värmer att ni bryr er, men just nu vill ja bara isolera mig och sörja ifred. jag vill inte prata om det med någon, så till er som går i skolan .. jag är tacksam om ni inte pratar om det, jag vill inte prata om de. jag har min stackars regina och pappa <3

Norrköping: Bil kolliderat med häst
En personbil har kolliderat med en häst på gamla E4 vid Klinga söder om Norrköping. Hästen ligger skadad på vägen och polisen har larmats till platsen. Enligt uppgift springer ytterligare en häst lös på vägen vid olycksplatsen.
Publicerad av
Wighs, 2010-03-20 21:28:53

Personbil körde på häst
En häst fick avlivas igår kväll, efter att ha blivit påkörd av en bil på gamla E4 i höjd med Klinga utanför Norrköping. Det var två hästar som av okänd anledning sprang lösa utmed vägen strax efter klockan 21 på lördagkvällen, och det hela slutade alltså så pass olyckligt att en av hästarna kom ut i vägen framför en bil.



jag kan fortfarande inte fatta att de som hänt är sant, den enda bilden jag har i huvudet är hur han låg där på vägen , när jag hade hans huvud i min famn, att få säga ett sista ja älskar dej, och ett sista hejdå...  de var inte så de skulle sluta för stackars korint. supreme är oskadd och jag har honom hos min kompis i svärtinge där han kommer få bo nu. ta vara på de ni har, allt kan förändras på en sekund.























Kommentarer
Postat av: Sussie

Tänker på dig gumman, massa kramar/ mamma

2010-03-22 @ 08:54:12
Postat av: Louise

finns här för dig bara så du vet.

2010-03-22 @ 16:55:50
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0