30 mars

ny dag, samma skit och lite till..........  är nu i skolan, sket i special idrotten och skrev på mitt tal ja ska hålla imorron istället, de är till de nationella proven i svenska, blev till att skriva om AIK, FB, och allmänt om supportrar. blev ganska bra tror jag, hade mycket att säga. Jag funderar stark på att stå framför alla o hålla talet i match tröjan!

idag ska jag mjuka supreme vidare och de blir lite arbete på banan idag igen. nästa onsdag ska jag försöka åka till johan och träna.

kl 5 idag har jag även körlektion, de är konstigt hur livet rullar vidare, fast man har ett krossat hjärta och fast något ständigt saknar och när man har den där jobbiga klumpen i halsen hela tiden......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0