25 mars

grattis supreme på 18 års dagen! jag fick försöka peppa upp mej lite idag, vill ju att du, supreme, ska ha de så bra som möjligt! bakade tårta och tog ett djupt andetag och till och med sjöng...
 




























såhär bor supreme nu..







detta är supremes hag och box kompis, han vill pussa på supreme hela tiden. vill fortfarande hem, längtar hem otroligt mkt, men vi har de så bra vi kan nu, och vill säga tack till elin och hennes föräldrar som gjort såååå mkt för oss och som tog emot oss och en häst mitt i natten.. tack

slutligen.... tyvärr ska vi åka på den där kryssningen imorron, jag vill verkligen inte åka, men de var ju redan bokat o klart.... känner att de inte alls är något för mig.... absolut inte, men vill säga tusen tack till farmor som bjuder på allt!


Kommentarer
Postat av: Louise

hahah :') så jävla söt han är på filmen. Vilken fin tårta han fick, dock gick det snabbt att äta upp ser jag :D

2010-03-28 @ 21:04:55
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0