1 mars

hejsan hoppsan, sitter i SKOLAN! BAJS! mina inlägg från skolan brukar oftast låta mer arga har jag märkt.. konstigt då.. har iallafall haft feting prov här nu på morgonen, i foderkunskap. sjukt jobbigt. men de gick bra skulel ja tro. Nu har vi hovvårds undervisningen och jag är hungrig! ordet kötthov har både irriterat mej och äcklat mej hela lektionen. vem kom på ett sånt äckligt ord?

på tala om kötthovar så har jag försökt få tag i min hovslagare idag, supreme har ju trampat av sig en sko, men den jäveln svarar aldrig. hoppas han ringer upp under dagen , annars blir jag arg.

Senare idag, halv 4 , så är det körlektion, och jag vill verkligen inte, känns piss att behöva köra bara för att köra ? kan inte jag få bestämma lite? jag villha ett uppehåll, de är ju långt kvar till maj!!!

idag ska jag försöka rida supreme hyffsat bra i mörkret iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0