1 mars

Glöm allt dumt jag sagt om denna dag! det har faktiskt vart en underbar dag. Skolan gick bra, vi har fokus vecka och jag har för första gången inget att göra, det betyder att ja inte ligger efter i något! WOHO! sedan ville catrine prata med mig och hon sa värsta snälla sakerna, med ord som , smartast , bäst , mvg barn osv ;D GLAD!

sedan hade jag ju körlektion i denna halka! och de gick så jävla bra! så nu har vi bokat halkan också! WOHO!
sedan gick supreme skit bra, de lilla ja kunde rida i mörkret! pigg och fin. och sen fick ja ju tag på kötthoven också så imorron kommer hovslagaren och slår på tappskon!


NU har jag precis skickat in de sista arbetet till skolan, sedan ska jag glutta vidare på medium!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0