5 juni

hejsan hoppsan, har knappt vågat skriva något för att ja skäms så mkt, var ju ute i torsdags och tappade min plånbok! med leg , bakomatkort , 1000 kr i mm. och på fredagen så skulle jag ju skriva upp ! men de fick ja inte för att ja inte hade något leg! FAN! och min uppkörning på måndag blev avbokad aoutomatiskt då. illa.

idag har jag fixat pass, och på måndag får jag veta den nya skriv tiden.. tur de...

supreme mår iallafall mkt mkt mkt bättre, inget svullen alls och såren har läkt fint. lite kvar men de årdnar sig. Även fast de inte känns helt 100 % rätt så sattsar jag på tävling imorron, han har ju inte ont och har ju inte precis stått på vila under tiden. så de är bara o sattsa! jag känner ju honom, jag känner ju om att inte är sig själv imorron bitti! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0